2011. november 10., csütörtök

Rózsaszín szépségek II.

Ahogy említettem készült egy zsebes pelus is. Nem nagyon bízok benne, hogy jól fog működni, de még az is lehet, hogy igen...
Grovia AIO szabásmintája alapján készült. Az egy nagyon kis kellemes, vékony pelus. Kívül egy réteg pul, belül egy réteg bébiplüss van. A bébiplüsst direkt erre a célra vettem, de amikor a csap alá tettem, akkor nem engedte át a vizet. Így készült belőle EC-s külső (erről majd még írok és teszek képet). Viszont az meg remekül átengedi a pisit. Így most nem tudom, hogy ez a bébiplüss hogyan is fog funkcionálni zsebesként!?




 A zsebbe varrtam egy fület a plüssből, ami alá a betét becsúsztatható, így nem tud hátul kicsúszni.
A zseb szája y gumival lett megerősítve, azért, hogy ne lötyögjön nagyon. Ezt a mamami fórumon olvastam és tetszett az ötlet. A megvalósítás nagyon egyszerű és tényleg funkcionálni látszik.


Sajnos nagyon sokat szenvedtem, míg a comboknál letűztem a gumik mellett. Mivel a varrógép talp egyik oldala a gumin futott (magasan), a másik így nem ért az anyaghoz, nem szorította azt le és sajnos a pul+plüss keverék miatt a gépem rengeteg öltést kihagyott. Többször is nekifutottam nem sok sikerrel. Vagyis a gumik elejét és végét szépen levarrta, a közepét nem. Viszont a többszöri varrás miatt, jól kilyukasztgattam a pult :-( Nagyon nem jó. Szerintem ázni fog ott mint a fene. Ráadásul annyira nem ment a géppel, hogy a végén kézzel kellett megvarrnom. Ettől függetlenül szép pelenka lett szerintem. Max használhatatlan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése